Tak til alle der har støttet min indsamling i år.
Jeg fik solgt bordskånere 9
Jeg sælger stadig, det der nu sælges, kommer ind på min indsamling for 2025.
I år nåede vi op på 1.270,00 kr.
På 8 år har vi fået samlet 77.370,00 kr. Ind til Knæk Cancer, Kræftens Bekæmpelse.
Så er vi gået i gang med lave bordskånere til dette års indsamling til Knæk Cancer Med Daniel
Du er også velkommen til at støtte min indsamling på dette link. Så støtter du min indsamling til Knæk Cancer
https://knaek.cancer.dk/…/cam…/knaek-cancer-med-daniel-6
Du kan allerede nu støtte min indsamling til Knæk Cancer Med Daniel.
Igen i år sælger jeg, bordskånere, dækservietter, musemåtte og æggehuer .
Du er også velkommen til at støtte min indsamling på dette link. Så støtter du min indsamling til Knæk Cancer
https://knaek.cancer.dk/da/campaign/knaek-cancer-med-daniel-6
Du kan bestille dem på kcmd@danielqvist.dk
Blog om Daniel Qvist liv lige fra Sports atlet til personlig fyr.